پرفروش ترین قایق های بادی 2023

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

پرفروش ترین قایق های بادی 2023

۱۲ بازديد
اگر قصد سفر به مناطقی را دارید که دریا و یا دریاچه و همچنین رودخانه های بزرگ در دسترس تان است قطعا یکی از بهترین پیشنهادهای تفریحی برای شما می تواند استفاده از قایق های تفریحی باشد. قایق های تفریحی همانطور که می دانید حتی در ابعاد کوچک نیز بسیار سنگین می باشد و قابلیت جا به جایی آن ها در مسافرت وجود ندارد. اما ما برای شما پیشنهادی مدرن داریم که می توانید در ظرفیت های یک تا شش نفره با خیالی راحت از آن ها استفاده کنید و بهترین نتیجه گیری را شاهد باشید. قایق بادی یکی از محبوب ترین و همچنین پرفروش ترین دسته بندی های محصولات بادی می باشد که امروزه به خوبی توانسته است در میان مردم جای خود را باز کند و مورد استفاده موفق آن ها قرار بگیرد.
خرید قایق بادی اما چالش های مخصوص خود را دارد و در هنگام خرید این محصولات باید پارامترهای بسیاری را مدنظر قرار دهید تا بهترین نتیجه را شاهد باشید. پارامترهایی که در هنگام خرید قایق بادی باید مدنظر داشته باشید عبارتند از قابلیت تحمل وزن مدلی که انتخاب می کنید، جنس بدنه و همچنین لوازم جانبی که درون بسته بندی قایق قرار گرفته است؛ زیرا قایق ها در ابعاد بزرگ نیز وجود دارند و دیگر قابلیت راه اندازی آن ها کار ساده ای نیست و باید از پمپ بادهای بزرگ دستی و یا برقی استفاده کنید تا به راحتی بتوانید آن ها را قابل استفاده نمایید. همچنین توصیه می کنیم تا در هنگام خرید این محصولات حتما توجه به قابلیت تحمل وزن آن ها داشته باشید که بر روی بسته بندی هر مدل از قایق درج می شود، زیرا به صورت تا وزن درج شده قابلیت استفاده دارد. حال در ادامه قصد داریم تا چند مدل از پرفروش ترین قایق های بادی سال 2023 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با برترین های این حوزه آشنا شوید.
قایق بادی چهار نفره سی هاوک اینتکس intex 68351
این قایق بادی قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی می باشد که بفکر استفاده از قایق های غیر موتوری با تعداد نفرات بالا هستند. قایق بادی مدل سی هوک همانطور که از نامش پیداست از برند محبوب اینتکس می باشد که وزن 21 کیلوگرمی آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در کمپینگ ها و مسافرت ها به همراه خود داشته باشید. جنس بدنه این قایق بادی از وینیل یا همان پی وی سی با ضخامت لایه ای 0.75 میلی متری می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می تواند وزن های بالا به همراه عواملی همچون فشار و ضربه را بر روی خود مهار نماید.
این قایق قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 400 کیلو گرم دارد که ظرفیت چهار نفره بزرگسال را به راحتی می تواند بر روی خود مهار نماید و بهترین انتخاب برای آب های آرام از استخر گرفته تا دریا می باشد. به همراه این محصول دو پاروی مقاوم ، یک عدد پمپ باد دستی و کوسن های بادی که قابلیت استفاده به عنوان سکو را دارند برای شما قرار داده شده است. برای مشاهده رده های بعدی پرفروش ترین قایق های بادی و همچنین خرید قایق بادی از نمایندگی برند اینتکس در ایران با ارزان ترین قیمت به همراه گارانتی و ضمانت اصالت همین حالا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و ادامه مقاله را بخوانید:
:::::::.......  پرفروش ترین قایق های بادی 2023   .......:::::::
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.