استخر بادي چيست

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

استخر بادي چيست

۲۴۲ بازديد

استخر بادي از آن دسته از محصولات بادي طراحي شده براي بازي و تفريحات آبي مي باشد كه در مدل هاي مختلف و متنوع توليد شده است ، به طوريكه براي تمامي رده هاي سني مي توانيد از استخر هاي بادي مناسب استفاده كرده و لحظات شاد و خوشي را در كنار دوستان و خانواده رقم بزنيد . اين محصول بادي دوست داشتني از پر فروش ترين ها نيز به شمار آمده و از محبوب ترين ها مي باشد . براي اينكه شما عزيزان با اين محصولات بادي آشنا شويد و در خريد هاي خود بتوانيد بهترين و مناسب ترين گزينه ها را انتخاب نماييد ، در اين مطلب قصد داريم تا به موضوع استخر بادي چيست ؟ بپردازيم و شما را با ويژگي ها و مزيت هاي استخر بادي ، انواع مختلف استخر بادي ، نحوه استفاده از استخر بادي و ... آشنا كنيم . همانطور كه از نامش نيز مشخص است ، در واقع يك محصول بادي مي باشد كه داراي ديواره هايي به صورت بادي دارد كه پس از راه اندازي فرم اصلي را به خود گرفته و يك حوضچه آبي را براي شما ايجاد خواهد كرد تا بتوانيد از آن براي تفريحات آبي خود استفاده كنيد . 

استخر ها مدل هاي مختلفي دارند كه مدل بادي يكي از محبوب ترين آن ها بوده و به دليل ويژگي هاي بسيار عالي همچون عدم اشغال فضاي زياد و همچنين سهولت در راه اندازي و استفاده ، باعث شده است تا بسياري از افراد حتي بزرگسالان نيز براي تفريحات آبي و ريلكس كردن در داخل آب ، از استخر بادي استفاده كنند . يك استخر بادي هيچگونه پايه اي نداشته و نوع طراحي آن موجب شده است تا قابليت راه اندازي بر روي زمين را بدون هيچ اهرم نگهدارنده اي را داشته باشد . مدل هاي مختلفي از استخر هاي بادي توليد شده است و طراحي آن ها نيز با يكديگر متفاوت مي باشد . اما به دليل استفاده از لايه هاي ضخيم و مقاوم پي وي سي در ساخت اين محصولات باعث شده است تا استخرهاي بادي به خوبي بتوانند دوام عالي را داشته باشند و بتوانند وزن هاي بالا را نيز به خوبي حفظ كنند . يك استخر بادي بسته به ابعاد و همچنين وزني كه بايستي تحمل كند ، ممكن است از لايه هاي ضخيم تر يا نازك تر در ساخت بدنه آن استفاده شود . بدنه اين استخر هاي بادي داراي دريچه باد بوده كه از آن طريق مي توانيد بدنه استخر را باد كنيد تا قابل استفاده شود . دوام و كيفيت استخر هاي بادي بسيار بالا بوده و مي تواند به خوبي وزن آب موجود در داخل خود را تحمل كند . 

شركت هاي بزرگ و مطرح سازنده اين محصولات بادي با در نظر گرفتن اين موضوع حتي استخر هاي بادي را با طراحي طبقاتي و چند لايه توليد كرده اند تا بتوانند اينچنين ابعاد و ارتفاع استخر را بيشتر از حد انتظار افزايش دهند و كيفيت بدنه و ديواره هاي استخر را نيز افزايش دهند . يك استخر بادي كاملا ضد آب بوده و مي تواند طول عمر بالايي را داشته باشد . چرا كه ضد آب بودن يكي از مهم ترين ويژگي خواهد بود كه استخر هاي بادي بايستي آن را دارا باشند . استخر هاي بادي از نظر رده سني به سه دسته بندي استخر بادي نوزاد ، استخر بادي كودك و استخر بادي بزرگسال يا خانوادگي تقسيم مي شوند كه هر يك از آن ها همانطور كه از نامشان مشخص است براي رده هاي سني مشخصي قابل استفاده مي باشد . اگر توجه داشته باشيد استخر هاي بادي نوزاد عمدتا داراي طراحي شبيه به گهواره يا يك وان بادي مي باشد كه نوزاد مي تواند در داخل آن به صورت دراز كش در يك سطح شيبدار قرار بگيرد تا اين چنين در كنار آب تني ، در واقع حمامي را نيز كرده باشد . براي خواندن ادامه اين مقاله به وب سايت نمايندگي فروش استخر بادي اينتكس مراجعه كرده و يا براي خواندن مستقيم مقاله بر روي لينك زير بزنيد :

:::::::....... استخر بادي چيست ؟  .......:::::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.