روش تعمير قايق بادي

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

روش تعمير قايق بادي

۵۹ بازديد

روش تعمير قايق بادي يكي از دغدغه هاي افرادي مي باشد كه با مشكل در بدنه قايق بادي خود مواجه شده اند . قايق هاي بادي داراي بدنه هاي بسيار مقاوم و در بسياري از موارد ، دو و سه لايه مي باشند كه كيفيت بسيار بالايي دارند و به همين سادگي ها دچار آسيب و يا سوراخ شدگي نمي شوند اما در برخي از موارد در صورت استفاده نادرست از اين محصولات اين امكان پيش مي آيد كه بدنه قايق شما دچار سوراخ شدگي و يا آسيب ديدگي هاي جزئي شود كه در اين صورت مي توانيد به راحتي توسط پك تعميرات اينتكس و يا همچنين بست وي اقدام به تعمير قايق بادي نمايد . حال در ادامه اين مقاله قصد داريم تا اين آموزش را به خودتان بدهيم تا به راحتي بتوانيد قايق بادي آسيب ديده خود را در صورت كل سوراخ شدگي جزئي و كوچك باشد انجام دهيد  پس در ادامه اين راه همراه ما باشيد .

تعمير قايق بادي اينتكس

ابتداي اين آموزش بايد بگوييم كه بدنه قايق هاي بادي اينتكس و بست وي به صورت چند لايه اما با مواد تركيبي يكساني ساخته مي شوند كه در اين خصوص روش تعمير در محصولات هر دو برند تفاوتي ندارد ، پس نكات آموزش داده شده هم در رابطه با تعمير قايق بادي اينتكس و هم در رابطه با تعمير قايق بادي بست وي صدق مي كند . براي تعمير بش آسيب ديده ابتدا بايد قايق را تاحدود زيادي خالي از باد بكنيد ، سپس با استفاده از روش هاي خلاقانه اقدام به پيدا كردن سوراخ ايجاد شده در بدنه بكنيد ، توجه داشته باشيد كه در اين رابطه بهتر است از تركيب كف و آب استفاده كنيد ، زيرا قايق به صورت كامل خالي از باد نشده است و به اين شيوه به راحتي مي توانيد با حباب شدن كف موجود بر روي بدنه ، سوراخ موجود در بدنه را پيدا كنيد .

حال كه بخش آسيب ديده را پيدا كرده ايد بهتر است تا به سراغ پك تعميرات مخصوص محصولات بادي خود برويد ، جايي كه درون بسته بندي مي توانيد چسب مايع مخصوص به همراه وصله تويوپي شكل را پيدا كنيد . بخشي از بدنه قايق كه داراي قسمت سوراخ شده است را بر روي سطحي كاملا صاف و به دور از هر گونه اشيا تيز قرار دهيد و سپس از دو طرف كمي فشار به بدنه وارد كنيد تا سطح تحت كمي فشار قرار بگيرد ، حال چسب مايع اينتكس را بر روي قسمت سوراخ شده بريزيد و سپس وصله تويوپي شكل درون پك را بر روي چسب مايع قرار دهيد . در اين خصوص بايد توجه داشته باشيد كه بهتر است با توجه به تجربه تعميرات ، وصله را به صورت گرد ببريد ، تا داراي گوشه هاي تيز نباشد و در اين صورت وصله از لبه هاي بخش تعمير شده بلند نمي شود و به بهترين شكل به بدنه اصلي قايق مي چسبد . براي خواندن ادامه اين مقاله كاربردي به وب سايت نمايندگي فروش قايق بادي اينتكس تهران مراجعه كرده و يا براي ورود مستقيم به صفحه وب سايت بر روي لينك زير بزنيد :

:::::.....  روش تعمير قايق بادي  .....:::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.