چادر مسافرتي برزنتي

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

چادر مسافرتي برزنتي

۷۸ بازديد

چادر مسافرتي برزنتي از محبوب ترين ، با كيفيت ترين و البته مفرون به صرفه ترين مدل هاي چادر مسافرتي مي باشد كه در ميان ايران ها از از محبوبيت بالايي برخوردار است . وجود يك چادر مسافرتي در سفر مي تواند سرپناهي امن براي اسكان افراد در مواقع بارش برف و باران نيز باشد و همچنين در تابستان مي تواند شما را از در سايه قرار دهد . به طور كلي مي توان نتيجه گيري كرد كه وجود چادر مسافرتي در بسياري سفرهايي كه به همراه دوستان و يا خانواده داريم لازم و ضروري است و مي تواند كاربردهاي بسياري داشته باشد . چادرهاي مسافرتي از نظر متريالي كه در ساخت آن ها به كار گرفته مي شود داراي مدل هاي مختلفي مي باشند از جمله چادر مسافرتي پلي استر ، چادر مسافرتي پلي اورتان و چادر مسافرتي برزنتي كه پيشنهاد مي كنيم اگر قصد خريد چادر مسافرتي برزنتي را داريد در ادامه اين مقاله همراه ما باشيد تا اطلاعات جمعي را قبل از خريد اين محصولات به دست آوريد .

چادر مسافرتي برزنتي 8 نفره

اولين مسلئه اي كه در هنگام خريد چادر مسافرتي به ذهن افراد مي رسد بحث ظرفيت تعداد نفراتي است كه درون چادر مسافرتي جا مي گيرند . اگر سفر به صورت دو نفره با شرايك زندگي را داريد و يا به سمت مناطق كوهستاني با بادهاي شديد و برف هاي مداوم رو به رو هستيد پيشنهاد  نمي كنيم كه از چادرهاي مسافرتي برزنتي استفاده كنيد و بهتر است تا به سراغ چادر مسافرتي با بدنه پلي استر برويد كه اغلب به صورت ضد آب و سرما ساخته شده اند . اما اگر به همراه خانواده با تعداد نفرات متوسط در حال عزيمت به سفر هستيد ، بهترين انتخاب براي شما مي تواند استفاده از چادر مسافرتي برزنتي هشت نفره باشد . چادرهاي مسافرتي برزنتي داراي مدل هاي مختلفي از شش نفره تا دوازده نفره مي باشند كه نيازهاي خانوادگي را برطرف مي كنند و باعث مي شود تا بتوانيد در شب هاي سفر به صورت دوستانه دور هم جمع شويد و لذت سفر را دو چندان كنيد .

چادر مسافرتي برزنتي 12 نفره

نمونه بزرگ تر چادرهاي مسافرتي برزنتي كه با ظرفيت دوازده نفره عرضه شده اند براي سفرهاي دست جمعي بسيار كاربردي است . اين چادرها عموما در نمونه هاي فنري و عصايي ساخته مي شوند و براي برپايي آنها نياز به كمي زمان خواهند داشت تا به صورت درست راه اندازي شوند . البته در اين بخش بايد اشاره اي داشته باشيم به ظرفيت اعلامي اين محصولات . چادرهاي مسافرتي اغلب در خصوص اعلام ظرفيت ، ظرفيت تعداد نفرات به صورت نشسته را عنوان مي كنند و اگر بخواهيد ظرفيت خوابيده را براي اسكان در نظر بگيريد عموما اين ظرفيت به نصب تبديل مي شود . براي چادرهاي مسافرتي هشت نفره ، ظرفيت خوابيده چهار نفرهو براي چادرهاي مسافرتي دوازده نفره اين ظرفيت به پنج الي شش نفره كاهش پيدا مي كند كه مي تواند مناسب براي استفاده خانواده هاي پرجمعيت و يا سفر به همراه دوستان و رفقا باشد .

چادر مسافرتي برزنتي ضد آب

برزنت از جمله متريال هايي مي باشد كه در ساخت بسياري از چادر هاي مسافرتي به كار گرفته مي شود . تك لايه و يا دو لايه بودن اين نوع متريال مي تواند تاثير مستقيمي بر روي ضد آب شدن اين محصولات داشته باشد كه به هنگام خريد بايد به اين امر توجه داشته باشيد . عموما برزنت موجود در بدنه چادرهاي مسافرتي با تركيبي از الياف پلي استخر صورت مي گيرد تا به صورت ضد آب در بيايد و بتواند تا عمق زيادي از بارش را بدون نفوذ آب به داخل چادر مسافرتي پشت سر بگذارد . چادر هاي مسافرتي برزنتي مناسب براي استفاده در بارش هاي باران و برف تا حد زيادي مي باشند و علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب تا حدود زيادي در برابر نفوذ سرما نيز مقاوم سازي مي شوند تا عملكردي ايده آل و استاندارد را از خود به نمايش بگذارند . اين محصولات با قيمت هاي ارزان تر از چادرهاي مسافرتي پلي استر به فروش مي رسند وكيفيت ساخت استانداردي را به خود اختصاص مي دهند . براي خواندن ادامه اين مقاله به وب سايت نمايندگي فروش چادر مسافرتي اينتكس تهران مراجعه كرده و يا براي ورود مستقيم به صفحه مقاله بر روي لينك زير بزنيد :

:::::.....  چادر مسافرتي برزنتي  .....:::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.