قيمت تخت شني

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

قيمت تخت شني

۳۰۴ بازديد

تخت شني يكي از پرطرفداران ترين و البته نوظهور ترين محصولات شني مي باشد كه توسط توليدي مبل شني اينتكس تهران به بازار عرضه شده است . اين محصول در تنوع بي نظيري در بازار وجود دارد و براي تمامي رده هاي سني مورد استفاده قرار مي گيرد اما به خوبي توانسته است جاي خود را در ميان قشر جوان باز كند و در اتاق هاي خواب و يا در پذيرايي خانه به منظور استراحت و تماشاي تلويزيون مورد استفاده قرار بگيرد . خريد تخت شني مي تواند در واقع به شما اين امكان را بدهد كه با يك تير دو نشان بزنيد ، به اين منظور كه مي توانيد از آن هم به عنوان مبل شني در ظرفيت هاي دو و سه نفره و هم به عنوان تخت شني استفاده كنيد . تخت شني با نام هاي ديگري همچون بين بگ بزرگ و هپي چير بزرگ نيز شناخته مي شود اما نام اصلي آن ها تخت خواب شني مي باشد كه به همين منظور در اين مقاله با اين نام به آن ها اشاره خواهيم داشت .

اما نكته اي كه بسياري از افراد در ابتدا به آن توجه مي كنند ، قيمت تخت شني مي باشد زيرا تاثير بسزايي در انتخاب آن ها براي خريد خواهد داشت . قيمت تخت شني بر اساس معيارهاي گوناگوني تعيين مي شود و مي تواند تغييراتي را شامل شود كه بعضي اوقات اين تغييرات چشم گير نيز است . جنس پارچه اي كه در بدنه اين محصولات به كار گرفته شده است ، ابعاد و ظرفيت استفاده نفرات و همچنين قابليت تحمل وزن و بسياري از ويژگي هاي ديگر مي توانند از پارامترهاي مهم براي تعيين قيمت اين محصولات باشد كه به همين خاطر اعلام قيمت دقيق آن ها مي تواند امري نشدني در اين مقاله به نظر برسد . به همين خاطر تصميم بر آن گرفته ايم كه قيمت را به صورت حدودي اعلام نماييم و در اين خصوص بايد بگوييم كه براي خريد تخت شني مي توان از 2.000.000 تومان تا 4.000.000 تومان هزينه نماييد و مدل مورد نظر خود را انتخاب كنيد . البته پيشنهاد ما به شما اين است كه براي اطلاع از قيمت دقيق اين محصولات و همچنين مشاهده تصاوير و تنوع گسترده محصولات همين حالا به دسته بندي مربوطه از طريق منوي سايت مراجعه نماييد .

تخت خواب هاي شني در مدل هاي بسياري توليد شده اند ، برخي از آن ها داراي ساختارهاي گرد و بزرگ مي باشند كه باعث مي شود تا بتوانيد از آن ها علاوه بر حالت خوابيده به صورت نشسته نيز استفاده كنيد . همچنين مدل هاي ديگري به صورت تخت شده وجود دارد كه استفاده از آن ها در حالت درازكش استانداردتر است . ظرفيت قرارگيري افراد بر روي تخت خواب هاي شني بسته به ابعادي كه اين محصولات دارند ، مشخص مي شود . اغلب تخت هاي شني در ظرفيت هاي دو و سه نفره توليد مي شوند و از اين ظرفيت علاوه بر ابعادي كه دارند ، بسته به قابليت تحمل وزن محصولات نيز خواهد داشت و در هنگام خريد تخت شني بايد به اين فاكتور نيز توجه داشته باشيد . براي خواندن ادامه اين مقاله جذاب همين حالا به وب سايت نمايندگي فروش مبل شني مراجعه كرده و يا براي مراجعه مستقيم به صفحه مقاله بر روي لينك زير بزنيد :

:::::.....  قيمت تخت شني   .....:::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.