راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو اینتکس

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو اینتکس

۴۳ بازديد
کاناپه بادی تخت شو یکی از کاربردی ترین و راحت ترین مدل های کاناپه می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در بسیاری از خانه ها توانسته است جای کاناپه های سنتی را بگیرد . کاناپه بادی تخت خواب شو در واقع محصولی چند کاره می باشد که با خرید آن می توانید به راحتی با یک تیر چند نشان بزنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید . این محصولات در قسمت نشیمنگاه خود دارای ساختار دو و در برخی از مدل ها سه لایه هستند که پس از باز شدن ، ساختاری همانند تختخواب را برای شما ایجاد می کنند و به این ترتیب علاوه بر کاناپه و مبل بادی می توانید از آن ها به صورت تختخواب نیز استفاده کنید . خرید کاناپه بادی تختخواب شو در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین خریدهایی می باشد که می توانید انجام دهید و صاحب محصولی چندکاره و بسیار کاربردی شوید .
یکی از مهمترین مزیت هایی که این محصولات دارند ، قابلیت جمع آوری پس از استفاده ، در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد که از این رو این محصولات را به پای ثابت خانه هایی تبدیل کرده است که فضای کمی در اختیار دارند . کاناپه های بادی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای حتی در بزرگ ترین ابعاد نیز جمع آوری می شوند و به راحتی می توانید آن ها را درون کمد دیواری قرار دهید تا فضای بیشتری را در محیط پذیرایی و یا اتاق خواب خود در اختیار داشته باشید . بر روی بدنه این محصولات دریچه های باد چند کاره تعبیه شده است که علاوه قابلیت راه اندازی ، در خالی شدن سریع باد نیز بسیار کمک کننده هستند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و برای راه اندازی آن ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .
اگر قصد خرید کاناپه بادی اینتکس را دارید در خصوص بهترین جنس بدنه باید بگوییم که متریال پی وی سی یا همان وینیل بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد . اما اگر بخواهیم کمی تخصصی تر صحبت کنیم باید بگوییم بهترین کاناپه بادی محصولی می باشد که در ساختار بدنه آن از متریال ترکیبی استفاده شده باشد . بهترین انتخاب برای رویه کاناپه های بادی اینتکس که در تماس مستقیم با بدن انسان است ، وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد . همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت نیز می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن افراد از کودک تا سالمند استفاده کنید . 
اما برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن در بخش های کناری و کف این محصول بهتر است تا از وینیل طرح چرم استفاده شده باشد . این نوع مواد اولیه استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز دارد . برند اینتکس در ساختارهای کناری و کف کاناپه های بادی تختخواب شو خود در بسیاری از مدل ها برای بالا بردن استحکام از وینیل دو لایه طرح چرم استفاده می کند که اگر شما هم به ترکیب ذکر شده در ساختار بدنه این محصولات توجه داشته باشید ، بهترین کارایی را از محصول خریداری شده مشاهده خواهید کرد. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.