وان بادی برای شستشوی بیمار

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

وان بادی برای شستشوی بیمار

۳۸ بازديد
امروزه بسیاری از افراد در معرض خطرهای پیش بینی نشده قرار دارند که می تواند به راحتی منجر به این امر شود تا دچار آسیب نخاعی و یا استخوانی شوند و به هر دلیلی نیاز به استحمام در شرایط ویژه داشته باشند . استحکام این افراد کار کمی دشوار است زیرا بیمار باید در بهترین شرایط قرار بگیرد تا آسیبی بیشتر را دچار نشود و بتواند در محیطی استاندارد قرار بگیرد . وان بادی یکی از برترین گزینه ها می باشند که در این شرایط به خوبی به کمک بیمار آمده اند و می توانند در شرایط ویژه بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . اما خرید وان بادی که بتواند بهترین شرایط را برای شما ایفا بکند و متناسب با قد و وزن بیمار باید کمی دشوار است و ممکن است در میان مدل های بسیاری که این محصولات دارند سردرگم شوید ، به همین خاطر در این مقاله سعی بر این داریم تا نکاتی را برای شما بازگو کنیم که دانستن آن ها قبل از خرید وان بادی بیمار خالی از لطف نیست .
وان های بادی محصولاتی منعطف و البته مستحکم می باشند که در شرایط ویژه عملکرد های ایده آلی را از خود به نمایش می گذارند . این محصولات ساخته شده از برترین متریال های ساخت محصولات بادی می باشند و در ساختار بدنه آن ها از متریال مشترکی که در ساخت استخرهای بادی بکار گرفته می شود ، استفاده می شود . بهترین جنس بدنه برای وان های بادی را می توان متریال پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم دانست که با ضخامت لایه ای استاندارد در بدنه به کار گرفته شده باشد . این نوع متریال بهتر است در دیواره ها و همچنین کف محصول به صورت دو لایه تعبیه شده باشد تا استحکام فوق العاده تری را در اختیار شما قرار دهد .
این نوع مواد اولیه به خوبی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید نیز مقاوم سازی شده است و از این رو با خیالی راحت می توانید از وان های بادی علاوه بر محیط های سرپوشیده در محیط های روباز نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را از آن ها شاهده باشید . همچنین این نوع ماده اولیه سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و کاملا ضد حساسیت است و از همین رو باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن ها برای افراد با پوست های حساس نیز استفاده کنید . همچنین توصیه می کنیم از وان هایی استفاده کنید که از ساختار دیواره طبقاتی بهره می برند ، زیرا این نوع ساختار باعث می شود تا لایه های دیواره بهصورت طبقاتی مجزا از هم باشند و به این ترتیب فشار وارده در میان دیواره ها پخش شده و بدنه مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . برای خواندن ادامه این مقاله آموزشی جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.