مشخصات و معرفي بزرگترين استخر بادي اينتكس

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

مشخصات و معرفي بزرگترين استخر بادي اينتكس

۵۳ بازديد

انواع استخر بادي بزرگ استخر ها از نمونه بستر هاي آبي هستند كه از آن استفاده هاي زيادي از جمله مصارف صنعتي ، كشاورزي و تفريح مي شود . با توجه به اينكه استفاده از استخر ها براي شنا كردن و آب تني بسيار شاداب و جذاب است مي توان گفت تمامي سنين از بازي هاي آبي ، شنا كردن و آب تني لذت مي برند از اين رو مي توان در سراسر شهر ها و همچنين در داخل خانه ها ، ويلا ها و حتي آپارتمان ها انواع استخر هاي شخصي و عمومي را مشاهده كرد كه نشان از علاقه افراد به استفاده از استخر ها مي باشد . اما با اين حال بيشتر افراد به دليل كمبود جا و يا نداشتن محل مناسب براي احداث استخر هاي بتني شخصي از ساخت استخر هاي خانگي صرف نظر مي كنند ، از اين رو برخي از شركت هاي توليد كننده محصولات بادي سعي بر اين داشتند تا با ساخت انواع استخر بادي بزرگ ، بستر هاي مناسب و ايده آلي را براي تمامي سنين و كودكان فراهم كند تا كمبود جا نتواند مانع بهره مندي علاقه مندان به استخر شوند .

استخر هاي بادي جديد طراحي شده از كيفيت بسيار بالايي برخوردار اند و مي توانند بستر هاي مناسب و ايمني براي تفريحات آبي شما عزيزان باشند ، چرا كه طراحان و توليدي هاي بزرگ با در نظر گرفتن طراحي هاي مدرن و همچنين به كار گيري اجناس با كيفيت و مقاوم ، استخر هاي بادي با كيفيتي را در ابعاد بزرگ توليد كردند كه حتي بزرگسالان نيز مي توانند از آن ها استفاده كنند ، از اين رو مشتريان مي توانند انواع استخر هاي بادي بزرگ و مقاوم را در بازار ها و فروشگاه هاي فعال در اين زمينه مشاهده و خريداري كنند . اما استخر هاي بادي بزرگ نيز از نظر نوع طراحي و آرگونومي ساختي كه دارند به دو دسته تقسيم مي شوند كه در ادامه انواع استخر بادي بزرگ را معرفي و ساختار و ويژگي هر يك را مورد بررسي قرار مي دهيم .

استخر بادي بزرگ خانوادگي

شايد با شنيدن نام استخربادي به ياد استخر هاي بادي كودكان با طراحي هاي شاد و كودكانه باشيد كه اغلب در ابعاد كوچك و كمتر 1 الي 2 متري بيوفتيد ، اما جالب است بدانيد كه استخر هاي بادي تنها مختص كودكان نبوده و در اين ميان مي توان انواع استخر بادي بزرگ خانوادگي را خريداري كرده و استفاده كنيد . شركت ها و توليدي هايي در سراسر دنيا اقدام به توليد استخر هاي بادي بزرگ خانوادگي كرده اند كه مي توان به برند هاي اينتكس ، بست وي ، جيلونگ ، اينتايم ، سابل اشاره كرد . شركت هاي نام برده چون اينتكس و بست وي از بهترين سازندگان و طراحان استخر بادي مي باشند كه در آمريكا ، چين و ... فعاليت دارند . اين برند ها با استفاده از دانش و تجربه كاري بسيار بالاي خود استخر هاي بادي را با ابعاد بزرگ و مناسب براي بزرگسالان طراحي كرده اند . اين نوع از استخر ها عمدتا ظاهر ساده اي نسبت به استخر هاي بادي كودك دارند و طول و ابعاد آن ها بزرگ است ، گاها برخي از اين استخر هاي بادي داراي طولي بيش از 3 متر مي باشند . براي خواندن ادامه اين مقاله فوق العاده به وب سايت نمايندگ فروش استخر بادي اينتكس در ايران مراجعه كنيد و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :

:::::::.......  مشخصات و معرفي بزرگترين استخر بادي اينتكس  .......:::::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.