كاناپه بادي تخت شو اينتكس مدل 68566

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

كاناپه بادي تخت شو اينتكس مدل 68566

۳۶ بازديد

كاناپه بادي مي تواند بهترين انتخاب براي استفاده در محيط هاي خانگي و همچنين كاري جهت استراحت باشد . كاناپه هاي بادي داراي مدل هاي مختلفي مي باشند كه از جمله محبوب ترين و پرفروش ترين اين محصولات را مي توان كاناپه بادي تختخواب شو دانست كه علاوه بر كاناپه ، قابليت استفاده به عنوان تخت بادي ، مبل بادي و همچنين تشك بادي را دارد . در اين بخش قصد داريم تا يكي از بهترين انتخاب ها از برترين برندهاي توليد كننده محصولات بادي يعني اينتكس را به شما معرفي كنيد ، پس اگر قصد خريد كاناپه بادي را داريد حتما در ادامه اين راه همراه ما باشيد تا اين كاناپه بادي اينتكس را براي شما به صورت كامل و دقيق بررسي كنيم .

ابتداي اين بررسي بهتر است تا به سراغ مهمترين اصل محصولات بادي يعني طراحي بدنه برويم . طراحي كاناپه بادي تختخواب شو اغلب تا حدود زيادي شبيه به هم مي باشد اما اين محصول پس از عرضه به بازار با استقبال هاي بسياري رو به رو شد و دليل اين استقبال را مي توان تغييرات زيبا در بدنه عنوان كرد . با نگاهي به تصاوير اين كاناپه بادي مي توانيد مشاهده كنيد كه در بخش نشيمنگاه داراي دو تشك بادي بزرگ هستيد كه به صورت جمع شونده عمل مي كنند و پس از نشستن و به هنگام خسته شدن مي توانيد آن ها را باز كرده و كاناپه بادي شما در كسري از ثانيه تبديل به تخت خواب بادي مي شود و مي توانيد به صورت خوابيده و يا درازكش از آن استفاده كنيد . در دو طرف تشك بادي اين كاناپه بادي مي توان قسمت هاي بادي داراي ارتفاع را ديد كه براي قرار گرفتن دست تعبيه شده اند . اين جاهاي دست به صورت بزرگ تعبيه شده اند تا ارتفاع لازم براي قرارگيري هر چه راحت تر دست را فراهم كنند و علاوه بر آن در هنگام خواب نيز به خوبي نقش محافظ هاي بغل تخت را بازي مي كنند تا از روي تشك به بيرون نيافتيد .

بر روي هر كدام از دسته هاي بادي كه در قسمت هاي كناري قرار گرفته است مي توان يك عدد حفره را به عنوان محل نگهداره بطري نوشيدني مشاهده كرد . اين حفره ها براي نگهداري لوازم جانبي نيز بسيار كاربرد دارد و سطح آن ها بسيار نرم و منعطف است و موجب آسيب رسيدن به لوازم جانبي نخواهد شد . با نگاهي دقيق تر به رويه اين كاناپه بادي مي توان سطح مواج را مشاهده كرد كه داراي ساختار موازي مي باشد و علاوه بر راحتي هر چه بيشتر در هنگام خواب موجب جلوگيري از تعريق بدن مي شود . اين مواج بودن سطح رويه كاناپه بادي به خوبي در جهت گردش هواي ميان بدن و تشك عمل كرده و نمي گذارد بدن دچار تعريق شود و به اين خاطر با خيالي آسوده مي توانيد از اين محصول در شرايط مختلف آب و هوايي استفاده كنيد . براي خواندن ادامه اين مقاله جذاب همين حالا مي توانيد به وب سايت نمايندگي اينتكس تهران مراجعه كرده و يا براي ورود مستقيم بر روي لينك زير بزنيد :

::::::......  كاناپه بادي تخت شو اينتكس مدل 68566   ......::::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.